Siirry sisältöön
5/9
Team Finland -talo 5.9.2019

Experience Commerce Finland -ohjelma käynnistyy

Team Finland -talo, Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki

Ilmoittaudu

Tilaisuutta voi seurata livestriimin kautta täältä

 

Lisätietoja

Head of Experience Commerce Finland Program

Aija Kalander

aija.kalander (at) businessfinland.fi

+358 40 555 1637

 

Director Consumer Business Programs

Sanna Piiroinen

sanna.piiroinen (at) businessfinland.fi

+358 50 5577 935

 

Program partner

Leevi Parsama

leevi (at) parsama.com

+358 40 528 9001

Uusi Experience Commerce Finland -ohjelma panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen

Experience Commerce Finland -ohjelma tehostaa suoraan kuluttajille myyvien yritysten (direct to consumer, D2C) kansainvälistä kasvua. Tavoitteena on lisätä yritysten kyvykkyyttä vastata digiajan asiakkaiden odotuksiin yksilöllisestä ja saumattomasta asiakaskokemuksesta.

Kuluttajaliiketoiminta on murroksessa. Asiakkaat tekevät valintoja globaalisti ja kasvava enemmistö heistä odottaa personoitua, kokonaisvaltaista kokemusta yritysten ja brändien kanssa. Kanavat sulautuvat yhteen ja rajat katoavat. Älykkäät teknologiat mahdollistavat asiakkaiden reaaliaikaisen tavoittamisen, entistä tarkemman datan keräämisen ja personoidun, elämyksellisen asiakaskokemuksen rakentamisen.

Aamupäivän aikana meillä on mielenkiintoisia aiheeseen liittyviä puhujia: Gartnerin analyytikko Hanna Kärki, joka on erikoistunut kaupan digitalisoitumiseen ja Elina Björklund Reimasta, joka tähtää maailman johtavaksi lasten ulkoiluvaatebrändiksi. Peliyhtiön Seriouslyn Reko Ukko kertoo kokemuksistaan liittyen elämyksellisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Kerromme myös ohjelman tavoitteista ja suunnitelmista ja varaamme aikaa kahdenvälisiin keskusteluihin Business Finlandin asiantuntijoiden kanssa.

Agenda

Aika: 5.9.2019
Paikka: Team Finland talo, Ruoholahti

8:30  Rekisteröityminen ja kahvi

9:00  Tervetuloa

9:15  Asiakaskokemus aidosti strategian ytimessä - Miksi se on tärkeää kaikille yrityksille ja miten Reima sitä toteuttaa?  

  • Elina Björklund, toimitusjohtaja Reima Oy

9:45  Asiakaskokemus peliyhtiön näkövinkkelistä 

  • Reko Ukko, Co-founder Seriosly Oy

10:15 Tauko

10:30 Asiakaskokemus yrityksen strategian ytimessä

  • Hanna Kärki, Principal Analyst, Gartner 

11:00 Experience Commerce -ohjelman esittely, digitaalinen kauppa 2020 & ohjelman ensimmäiset aktiviteetit

  • Aija Kalander ja Leevi Parsama, ohjelmatiimi

11:45 Tilaisuuden esitysosuus päättyy, mutta osallistujilla on mahdollisuus jatkaa keskustelua ohjelmatiimin ja Business Finlandin asiantuntijoiden kanssa

Tilaisuutta voi seurata livestriimin kautta täältä.

Kello 13 alkaa Korean kuluttajamarkkinoita käsittelevä tilaisuus.
Lue lisää tapahtumasta täältä