Siirry sisältöön

10/11

Online 10.11.2021

Tulevaisuuden kauppa -valmennus

Experience Commerce -ohjelman syksyn toinen valmennuspäivä Tulevaisuuden kauppa järjestetään keskiviikkona 10. marraskuuta klo 9.00 – 15.00. Tilaisuus toteutetaan webcasting-lähetyksenä.

Ilmoittaudu tästä

Lisätietoja

Aija Kalander
Experience Commerce Finland -ohjelmajohtaja
aija.kalander (at) businessfinland.fi
+358 40 555 1637

Kaupan ala muuttuu juuri nyt ennen näkemättömällä vauhdilla. Kuluttajien digitalisaatio luo uusia odotustarpeita joka päivä, korona kiihdytti verkkokauppaa ja globaali D2C-markkina on lähempänä kuin koskaan. Tähän myllerrykseen porautuu Experience Commerce Finland -ohjelman syksyn toinen valmennuspäivä teemalla: Tulevaisuuden kauppa.

Luvassa on mm. tunnuslukuja ja uusia mahdollisuuksia markkinasta pandemian jälkeen, syväymmärrystä keinoälyn ja algoritmien hyödyntämisestä kaupan alla, oppia agile eComista – eli miten kehittää digitaalista kauppaa ketterästi, haastekeskustelu Amazonin ja Shopifyn maailmanvalloituksesta sekä totta kai kiinnostavia kauppiastarinoita. Mm. Helsingön uniikki konsepti, jossa Ikean tarjoaman infran päälle luodaan oma, brändi- ja asiakasvetoinen, monikanavainen liiketoimintamalli. Lisäksi puhetta riittää kaupan globaaleista trendeistä, kuten live commercesta, muuttuvasta mainosmarkkinasta sekä bongataan mielenkiintoisia caseja maailmalta.

Agenda

09.00 Tervetuloa // Experience Commerce -tiimi

09.05 Retail in Transition: Capitalising on Future E-Commerce Opportunities

- Han Hu, Senior Analyst, Euromonitor International

10.00 Pieni pala tulevaisuutta - trendi 1

10.05 Kestävää kasvua, parempaa asiakaskokemusta, älykkäämpää päätöksentekoa ja tehokkuutta - strategisia suuntia kaupan alalle tekoäly- ja datakehityksen aallonharjalta,
- Jarno Kartela, Global Head of AI Advisory, Thoughtworks

11.00 Pieni pala tulevaisuutta - trendi 2

11.05 Agile eCommmerce – miten kehittää digitaalista kauppaa ketterästi?
- verkkokaupan asiantuntijat: Nicolas Fogelholm ja Mika Niemi

11.45 Lounastauko

12.45 Pieni pala tulevaisuutta - trendi 3

12.50 Brändi, ostopolku ja asiakaskokemus konseptin ytimenä,
- Sebastian Schauman, toimitusjohtaja, A.S. Helsingö

13.30 Pieni pala tulevaisuutta - trendi 4

13.35 Viisi kiinnostavaa kaupan konseptia maailmalta,
- Leevi Parsama, program partner, Experience Commerce

14.05 Pieni pala tulevaisuutta - trendi 5

14.10 Kanavastrategia: ”Giants Battle” – Amazon vs. Shopify,
- Miika Malinen, CCO, Woolman ja Markus Varsikko, toimitusjohtaja, Dash Retail

15.00 Tilaisuus päättyy

 

 

 

 

 

 

 

 

Tervetuloa mukaan!
Experience Commerce Finland -tiimi