Visit Finland järjestää vuotuisen Saaristoseminaarin Salo IoT Campuksen auditoriossa. Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti rannikon suuralueen yrittäjille sekä muille sen keskeisille sidosryhmille. Tilaisuuteen voi osallistua myös webinaarin kautta ja esitykset ja tallenne ovat nähtävissä myös tilaisuuden jälkeen.
Luvassa on mielenkiintoisia puheenvuoroja, joissa pureudutaan digitaalisuuteen ja mitä jakelukanavayhteistyöltä siltä osin vaaditaan sekä kuullaan alueiden terveisiä case esimerkkien muodossa.
Iltapäivällä käydään läpi Visit Finlandin suuralueyhteistyötä ja strategiaa, keskustellaan Saksan jakelukanavayhteistyöstä ja -vaatimuksista ja esitellään Saksan B2C -kampanjaa.
Webinaari - Katso tallenne tästä
10:00 Avauspuheenvuoro, Kristiina Hietasaari, Director, Head of Product & Content, Visit Finland
10:30 Key note: Finnair/Nowhere - Uusi digitaalinen palvelu elämyksiä etsiville, Jeroen Sleurs, Product and Experience Manager, Finnair
11:10 Muumimaailman tie Bokuniin, Jarkko Kuitunen, Administrative Director, Muumimaailma Oy
11:40 Case: Destination Kvarken - Matkailullinen kokonaisuus kahden maan välillä, Max Jansson, CEO, Visit Vaasa
12:05 Saksan B2C kampanjat 2019, Heli Saari, Account Manager DACH ja Minna Myyrinmaa, Campaign Coordinator, Visit Finland
12:30 Lounas
13:30 Markkinaterveisiä: Menestyksen neljä ässää saksalaisissa jakelukanavissa, Jyrki Oksanen, Market Representative DACH, Visit Finland
14:00 Rannikon suuraluestrategia, Asta Laaksonen, Regional Partnership Manager, Coast & Archipelago, Visit Finland
14:30 Kyselytunti päivän aiheista
15:00 Webinaarin osalta tilaisuus päättyy
Case: Turun alueen digipilottihanke - Palvelukokonaisuus saariston saavutettavuuden kehittämiseksi, Olli Ylioja, Digital Media Manager, Visit Turku - Katso tästä
Hietasaari - Avauspuheenvuoro
Kuitunen - Muumimaailman tie Bokuniin
Jansson - Destination Kvarken
Saari - Saksan kampanjat
Myyrinmaa - Absolut Slow Down
Oksanen - Markkinaterveisiä
Laaksonen - Rannikon suuraluestrategia
Ylioja - Turun alueen digipilottihanke