Uutinen 22.02.2018

Irti lomakkeista! Projektimuutokset voi lähettää nyt asiointipalvelun kautta

Business Finlandin asiointipalveluun on tuotu mahdollisuus ilmoittaa projektimuutoksista suoraan asiointipalvelun kautta. Ennen rahoitusasiakkaat ovat käyttäneet lomakkeita projektien muutoshakemusten toimittamiseen.

Muutos liittyy laajempaan sähköisen asiointipalvelun uudistukseen, jonka tavoitteena on tehdä rahoituksen hakemisesta, raportoinnista ja projektin hallinnoinnista asiakkaille mahdollisimman sujuvaa.

Asiointipalvelun kautta voi nyt lähettää muutoshakemuksen esimerkiksi seuraavista muutoksista:

  • projektin aikataulu
  • vastuullisen johtajan vaihtuminen
  • kustannusarvio
  • rahoitussuunnitelma
  • projektisuunnitelma
  • projektiehto

Asiointipalvelun kautta ei voi ilmoittaa lainoihin liittyvistä muutoksista eikä muutostilanteista, jotka liittyvät asiakkaan organisaatiota koskeviin järjestelyihin esimerkiksi yrityskauppoihin.