Siirry sisältöön
Uutinen 04.02.2021

Visit Finlandin uudistetut kansainvälistymiskriteerit ovat ilmestyneet!

Kuva: Marjaana Tasala

Haluamme tukea matkailuyritysten kestävää kasvua ja edistää kilpailukykyisen tuotetarjonnan kehittämistä.

Visit Finlandin kansainvälistymiskriteerit on laadittu kansainvälistyville matkailuyrityksille työvälineeksi laadukkaan, kilpailukykyisen, kestävän ja kannattavan tuotetarjonnan kehittämiseen. Kriteerien tulee elää alan kehityksen myötä, joten olemme päivittäneet v. 2015 ilmestyneet kriteerit uudelle vuosikymmenelle!

Markkinoiden kiristyvässä kilpailutilanteessa matkailuyrityksen tärkeimpiin menestystekijöihin kuuluvat kestävät toimintatavat, digitalisaation tuomien mahdollisuuksien hyödyntäminen, tietoon pohjautuva asiakasymmärrys sekä ympärivuotisen tarjonnan kehittäminen. Tutustu päivitettyihin kriteereihin varmistaaksesi, että yrityksesi palvelut vastaavat kansainväliseen kysyntään ja pärjäävät kovassa kilpailussa. Visit Finlandin toimenpiteisiin osallistuvien yritysten on varmistuttava, että kansainvälistymiskriteerit täyttyvät.

Tutustu uudistettuihin kansainvälistymiskriteereihin.