Tiedote 25.10.2012

Finpron avulla tuotetoimittajasta palvelutoimittajaksi

Finpron Teolliset palvelut – konsultointipalvelu auttaa teollisen alan yrityksiä muutoksessa tuotetoimittajasta kansainväliseksi palveluntuottajaksi

Koveneva kilpailu ja jatkuvat tuotannontehostamistarpeet muuttavat voimakkaasti teollisen alan liikeympäristöä. Monet yritykset ovat huomanneet, ettei liiketoiminnan tehostaminen ja kulujen karsiminen luo tarpeeksi kasvuedellytyksiä, vaan tarvitaan liiketoiminnan muutosta. Palvelut osana valmistavan yrityksen tarjoamaa parantavat yrityksen suhdanneherkkyyttä, lujittavat asiakassuhteita sekä vähentävät hintakilpailua.

Vastatakseen yritysten kehitystarpeeseen Finpro on suunnitellut suomalaisille teollisen alan yrityksille Teolliset palvelut – konsultointipalvelun. Palvelu sopii yrityksille, jotka haluavat kehittää kansainvälistä kilpailukykyä tai tarvitsevat liiketoiminnan suunnanmuutosta teollisesta toiminnasta kohti kansainvälistä palveluliiketoimintaa.

Finpron Teolliset palvelut auttaa yrityksiä strategisessa muutoksessa  tuotetoimittajasta palveluntuottajaksi ja kehittää  jo olemassa olevia palveluita kansainvälisen kasvun saavuttamiseksi. Finpron asiantuntijat rakentavat palveluajattelua sekä kehittävät ja jalkauttavat uusia kansainvälisiä mahdollisuuksia avaavaa strategiaa yhdessä yrityksen kanssa. Yritys saa Finprolta käytännön ohjausta muutoksessa tuotetoimittajasta kansainväliseksi palveluntuottajaksi.

Tutustu Finpro Navigator –kansainvälistymispalveluihin  sekä uuteen Teolliset palvelut – konsultointipalveluun osoitteessa www.finpro.fi/konsultointi