Tiedote 01.10.2012

Löydä yrityksesi kansainvälistymismahdollisuudet Finpro Insight toimialakatsauksista

Finpro Insight toimialakatsaukset esittelevät kiinnostavalla tavalla uusia mahdollisuuksia, toimialatrendejä ja potentiaalisia markkinoita, joilla on vaikutusta suomalaisten yritysten liiketoimintaan. Monikanavaisesti digitaalista viestintää ja sosiaalista mediaa hyödyntävä Finpro Insight tuo uusinta toimialatietoa esiin videoiden ja yhteenvetojen muodossa.

Ensimmäinen Finpro Insight käsittelee matkailualaa. Finpron toimiala-asiantuntijat esittelevät neljä tulevaisuuden matkailualan trendiä sekä niihin liittyviä mahdollisuuksia ja markkinoita, joihin suomalaisten yritysten tulisi keskittyä. Neljä nousevaa matkailualan trendiä ovat:

· Teknologia matkailun mahdollistajan
· + 55 matkailijat
· Hyvinvointia luonnosta
· Uusi matkustava keskiluokka

Tutustu Finpro Insight toimialakatsauksiin sivulla www.finpro.fi/insight.

Finpro Insight tuodaan vahvasti esille myös sosiaalisessa mediassa. Finpro on läsnä useissa sosiaalisen median palveluissa: Twitter-,  LinkedIn- ja Youtube-palveluiden lisäksi tuorein kanava on Facebook. Finpron Facebook ”Boosting Finnish businesses” on avoin suomalaisyritysten kansainvälistymistä tukeva yhteisö, joka tarjoaa keskustelualustan kaikille suomalaisten yritysten kansainvälistymisestä kiinnostuneille. Liity ryhmään, osallistu keskusteluun ja tuo näkökulmasi esiin Facebookissa www.facebook.com/FinproRy.