Työpajan valmennuspolku vie perille, 6 pv
Kuvaus: Valmennuspäivässä yritykset tunnistavat omat tarinaelementtinsä Stooripuu-menetelmän avulla. Valmennuspäivään sisältyy myös ydintarinan 1. versioiden kirjoittaminen. Tarinallistaminen on strategista muotoilua, jossa lähdetään johtamaan yrityksen toimintaa tarinan kautta. Tarinallistamalla matkailuyritys tuottaa parempia asiakaskokemuksia sekä erottuvampaa markkinointia.
Lataa ilmainen opas ja tutustu tarinallistamiseen!
Vetäjä: Visit Finland Akatemia valmentaja Tarinakoneen Anne Kalliomäki
Kuvaus:
Vetäjä:
Kuvaus: Valmennuksessa perehdytään ohjelmapalvelu- ja majoitusyrityksille tarjolla oleviin kansainvälisiin näkyvyyskanaviin sekä suosittelupalveluihin. Päivän aikana selviää mitä jakelukanavia on majoitus, ohjelmapalveluyrityksille tarjolla, mitä jakelukanavissa mukana oleminen maksaa ja vaatii, mitä haittoja hyötyjä on ja kuinka liittyä ja kannattaako jakelukanaviin liittyä mukaan?
Vetäjä: Visit Finland Akatemian valmentaja Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy
Kuvaus: Koulutuksen jälkeen yritykselläsi on näkemystä verkossa toteutettavan asiakaspalvelun järjestämiseksi. Valmennuksessa opit mitä asiakaspalvelumuotoja verkossa asiakkaat olettavat saavansa, mitä kanavia ja muotoja verkossa kannattaa käyttää, miten asiakaspalautetta kerätään ja käytetään yrityksesi palvelujen ja tuotteiden kehittämisessä. Lisäksi tarkastelemme yrityksesi mainetta verkossa sekä saat työvälineitä verkkojalanjäljen ja -maineen hallintaan.
Vetäjä: Visit Finland Akatemian valmentaja Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy
Kuvaus: Koulutuspäivässä jokainen osallistuja keskittyy yhden palvelun tarinallistamiseen.. Hyödynnetään draaman kaari -työkalua ja luodaan tarinakokemus, joka maistuu, tuoksuu, kuuluu, näkyy ja tuntuu.
Vetäjä: Visit Finland Akatemia valmentaja Anne Kalliomäki, Tarinakone
Kuvaus: Valmennuspäivässä syvennytään markkinoinnin automatisointiin ja asiakastiedon tehokkaampaan hyödyntämiseen. Markkinoinnin automatisoinnin tehtävänä markkinoinnin ja myynnin toimintaa automatisoimalla säännöllisesti toistuvia ja runsaasti henkilöstön työaikaa kuluttavia markkinoinnin toimintoja sekä mahdollistaa viestinnän tarkan ajoittamisen ja sisällön räätälöinnin asiakastasolla. Valmennuksessa katsomme tarkemmin mitä markkinointiautomaatio mahdollistaa ja miten yritys voi yhdistää sosiaalisen median, sähköpostimarkkinoinnin, kampanjasivut ja asiakkan tietojen keräämisen järkevästi yhteen.
Vetäjä: Visit Finland Akatemian valmentaja Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy