Siirry sisältöön

Jan Badur

Steady Go -tasot

 
KV-JAKELUKANAVAT JA MYYNTI, KOHDEMARKKINANA SAKSA

Käytännönläheinen työpaja, jossa Euroopan jakelutiet, konkreettinen myyntityö markkinoilla, matkanjärjestäjien rooli, erikoistuminen ja kohderyhmät, ammattilaisten tarpeet ja vaatimustaso. Sisältää pienryhmätyöskentelyä. Materiaalina mm. konkreettisia esimerkkejä markkinoilta.

TUOTEKORTTI, KOHDEMARKKINANA SAKSA

Käytännönläheinen työpaja, jossa yrittäjillä on omat kannettavat tietokoneet, tuotteet, hinnat ja kuvat mukana. Koulutuksessa on käytössä tuotekortit, joissa on huomioitu kansainvälisten matkanjärjestäjien tuotestandardit: tuotekortteja täydennetään ja täsmennetään työpajassa. Sisältää pienryhmätyöskentelyä. Materiaalina mm. konkreettisia esimerkkejä markkinoilta.

TUOTTEISTAMINEN, KOHDEMARKKINANA SAKSA

Käytännönläheinen työpaja, jossa markkinalähtöinen tuotteistaminen, huomioiden markkinatrendit, asiakastarpeet ja kuluttajakäyttäytymisen. Sisältää pienryhmätyöskentelyä. Materiaalina mm. konkreettisia tuote-esimerkkejä markkinoilta.

MARKKINOINTI, KOHDEMARKKINANA SAKSA

Käytännönläheinen työpaja, jossa kansainvälinen markkinointi, sähköinen ja sosiaalinen media matkailussa, tuotteiden kuvaukset sopiviksi valituille kohderyhmille ja markkina-alueille, asiakastarpeiden ymmärtäminen. Sisältää pienryhmätyöskentelyä. Materiaalina mm. konkreettisia esimerkkejä markkinoilta.

Lisätietoja

Toimitusjohtaja, yli 20 vuoden kokemus matkailualalta, saksalainen, täydellisesti suomea osaava matkailun ja markkinoinnin ammattilainen, ollut töissä matkanjärjestäjällä Saksassa.

Jan Badur
NordicMarketing GmbH
jan.badur(at)nordicmarketing.de
Puh. +49 1 783 481 048
www.nordicmarketing.de