Ready Steady Go -tasot
Visit Finlandin kansainvälitysohjelman lyhyt esittely. Markkinointiviestinnin perusteet. Näin hyödynnät markkinointiviestinnän parhaita työkaluja käytännössä. Erilaiset markkinointiviestinnän työkalut ja niiden tehokas käyttö.
Visit Finlandin lyhyt esittely. Markkinointiviestintä matkailussa. Markkinoinnin tavoitteiden asettaminen. Kohderyhmien määrittäminen. Parhaat markkinoinnin teoriat hyötykäytössä. Erilaiset markkinointiviestinnän työkalut tehokkaassa käytössä
Visit Finlandin lyhyt esittely. Mikä on TripAdvisor ja sen uutuudet. Parhaat esimerkit TripAdvisorin hyödyntämisessä. Näin tehostan oman yritykseni TripAdvisorin käyttöä. Käytännön harjoituksia.
Visit Finlandin lyhyt esittely. Miten Google toimii markkinointikäytössä? Google-markkinoinnin eri keinot matkailussa Käytännön harjoituksia hakukoneoptimoinnista, hakukonemarkkinoinnista ja muista Googlen palveluista.
Visit Finlandin sähköisten kanavien tehokkaampi hyödyntäminen. Mitä on tehokas digimarkkinointi. Digimarkkinoinnin työkalujen esittely. Käytännön harjoituksia eri digimarkkinoinnin työkaluista.
Visit Finlandin sähköisten kanavien tehokkaampi hyödyntäminen. Millaista on tehokas somettaminen matkailussa. Matkailulle tärkeimpien työkalujen esittely. Käytännön harjoituksia tärkeimpien työkalujen kanssa.
Visit Finlandin sähköisten kanavien tehokkaampi hyödyntäminen. Mitä on hakukoneoptimointi? Mitkä ovat tehokkaimmat keinot matkailussa sivujen hakukonesuosion lisäämiseksi. Käytännön harjoituksia hakukoneoptimoinnista.
Visit Finlandin sähköisten kanavien tehokkaampi hyödyntäminen. Mikä on konversio ja mitä sillä on väliä? Keinoja omien kotisivujen/verkkokauppojen tehokkuuden kasvattamiseen. Käytännön harjoituksia omien kotisivujen/verkkokauppojen kehittämiseen.