Steady Go -tasot
Kenelle: Koulutus on tarkoitettu matkailuyrityksille, jotka haluavat kehittää omaa palvelutoimintaansa ja asiakaskokemustansa erityisesti kansainvälisiä kohderyhmiä ajatellen.
Tavoite: Koulutus antaa työkalut ja valmiudet laadukkaan ja yksilöllisen asiakaskokemuksen kehittämiseen
Sisältö: Asiakaskokemuksen muodostumisen ymmärtäminen auttaa yritystä palveluidensa kehittämisessä ja menestyvän liiketoiminnan aikaansaamisessa. Koulutus toteutetaan käytännönläheisesti pureutuen yritysten omiin liiketoiminta- ja palvelutuotantohaasteisiin. Kehittämistyössä huomioidaan vahvasti matkailualue, alueen erityispiirteet ja yhteiset tavoitteet. Yrityksen brändimielikuvan vahvistamiseksi ja asiakkaan ostopäätöksen aikaansaamiseksi mallinnetaan fyysiset ja digitaaliset asiakaspolut aina ensimmäisestä kohtaamispisteestä vierailun jälkeen tapahtuvaan jälkihoitoon asti. Koulutus sisältää konkreettisten esimerkkien ja yhteisen työskentelyn lisäksi yrityskohtaista työskentelyä. Koulutus antaa työkalut ja valmiudet palveluiden muotoilulle sekä asiakaskokemuksen johtamiselle.
Koulutuksen kesto: Koulutuskokonaisuus rakennetaan asiakkaan edustaman alueen tai osallistuvien yritysten tarpeista käsin. Ennen koulutuksen aloitusta tehdään osallistuvien tahojen lähtötason kartoitus.
Matkailuyritysten asiakaskokemuksen johtamisen -koulutus sisältää seuraavat valmennusosiot:
Valmennuksissa mukana toisena valmentajana: Sari Puumala
Kenelle: Valmennus on tarkoitettu matkailualueille, jotka haluavat brändäytyä Wellbeing-kohteena ja kehittää vaikuttavia Wellbeing-matkailusisältöjä ja -paketteja erityisesti kansainvälisille matkailijoille.
Tavoite: Valmennuksen tavoitteena on rakentaa ehjä, omintakeinen ja vaikuttava Wellbeing-aluebrändi. Osana brändityötä koulutukseen kytketään mukaan alueen palelutuotannon avaintoimijat.
Sisältö: Aluebrändin kehittämistyö pohjautuu strategiatyöskentelylle. Strategiatyössä määritellään missio, visio, tavoitteet, asiakkaat, tarjooma, liiketoimintapotentiaali ja -malli sekä matkailullinen markkinapositio Wellbeing-aluebrändin kehittämiseksi.
Koulutuksen kesto: Koulutuskokonaisuus rakennetaan matkailualueen tarpeista käsin. Ennen koulutuksen aloitusta tehdään osallistuvien tahojen lähtötason kartoitus.
Matkailuyritysten asiakaskokemuksen johtamisen -koulutus sisältää seuraavat valmennusosiot:
Valmennuksissa mukana toisena valmentajana: Sari Puumala