Siirry sisältöön

Soila Palviainen

Ready Steady -tasot

"Etsin kunnes löydän sut" - Tunnista kohderyhmäsi, asiakkaasi ja vahvuutesi, 1 pv (Ready, Steady)

Kohdenna markkinointi oikealle kohderyhmälle: Mitä asiakas arvostaa, mitkä ovat maakohtaiset erot, missä on yrityksellesi paras potentiaali ja mitä väyliä asiakkaat käyttävät. Uuteen kohderyhmäoppaaseen perustuva valmennuspäivä.

"Tarinatalo" - Kohteesi on tarinan arvoinen, 1 pv (Ready)

Herätä asiakkaan mielenkiinto tarinan avulla! Mitä kerrot, miten kerrot, missä kanavissa kerrot yrityksesi tarinaa - tästä tiivis 1 päivän valmennus helpottamaan viestintää ja markkinointia!

Tää hyvältä nyt näyttää, hitto vie! - Tuotekortin rakentaminen, 1 pv (Ready, Steady)

Erityisesti sähköiset tuotekortit esittelyihin ja myyntitilaisuuksiin tai loppuasiakkaalle. Lyhyesti ja napakasti tai laajemmin ja tarkemmin. Visuaalisuus, tekstit, hakusanat - tuotteen myynnin kasvattaminen!

Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, 2 pv (Steady)

Tuotteen sisältö ratkaisee kiinnostavuuden! Omat vahvuudet, USP ja tuotteen lisäpalvelut. Oikea ja kestävä hinnoittelu. Myös myyntiin ja markkinointiin huomio jo suunnitteluvaiheessa!

Hyvinvoinnin mosaiikki ja matkailupalvelut, 1-2 pv (Ready, Steady)

Hyvinvointi nousee entistä vahvemmin asiakkaiden toivelistalle; niin kulttuurinen, henkinen kuin fyysinenkin. Miten parannat omia palvelujasi ja luot kokonaan uusia mahdollisuuksia - työpajassa kehitetään laajasti tuotteita niin saunan, luonnon, ruuan kuin luonnonkin avulla!

Lisätietoja

Usean vuosikymmenen kokemus matkailualalta ja mieleltään innostunut innostaja - 15 vuotta yrittäjänä ja sparraajana. Laaja verkosto ja Culture EDEN (2017) ja Well-being EDEN-kilpailujen (2019) projektikoordinaattori. Lähellä sydäntä on kulttuurin, hyvinvoinnin ja luonnon yhdistäminen matkailutuotteiden kehittämisessä - tarinallistamista unohtamatta!

Soila Palviainen
Aurana Oy
soila.palviainen (at) aurana.fi
Puh. +358 45 129 0199