Ready Steady Go -tasot
Tuotteistamisvalmennuksessa otetaan huomioon eri kansallisuuksien ja kohderyhmien vaatimukset sekä samalla palveluntuottajien valmius tuotteen rakentamiseen.
Tuotteen hinnan täytyy olla kannattava palveluntuottajalle ja samalla sopiva myös asiakkaan kukkarolle. Valmennuksessa syvennytään yksittäisen tuotteen hinnoitteluun sekä erilaisten myyntikanavien ansaintalogiikkaan ja tarvittavaan valmiuteen myyntiprovisioiden ennakoinnissa.
Kuinka tuotteenne tavoittaa lopullisen asiakkaan haluamassasi kohdemaassa ja missä muodossa? Valmennuksen aikana käydään läpi erilaisten jakelukanavien toimintamalleja ja niiden vaatimuksia oman tuotteenne pääsemiseksi mahdollisimman moneen kannattavaan kanavaan.
Miten saadaan haluamani asiakkaan mielenkiinto heräämään ja ostamaan tuotteeni käyttämästään kanavasta eri kohdemaissa ja tulemaan uudelleen?
Koulutuksessa käsitellään oikeiden kuvien ja tekstien sekä hinnan merkitystä lopulliseen ostopäätökseen markkinointiviestinnässä.
Tuotteistamisvalmennuksessa otetaan huomioon halutun kohderyhmän ja myynti-/jakeluportaiden vaatimukset vastaamaan yritysten liiketoiminnan kannattavuutta pitkällä aikajänteellä.
Tuotteen hinnan täytyy olla kannattavaa sekä jälleenmyyjälle että palveluntuottajalle ja sen on oltava samalla sopiva myös asiakkaan kukkarolle. Kuinka se onnistuu?
Valmennuksen aikana rakennetaan tuotekortit matkakokonaisuuksia varten auttamaan matkanjärjestäjien ja incoming-toimijoiden paketointia ja markkinointitoimenpiteitä
Matkaohjelman suunnittelu ja ennen kaikkea toteutus vaatii saumatonta yhteistoimintaa, jotta myyjä saadaan vakuuttuneeksi myymään aktiivisesti aluetta ja sen kärkituotteita.
Kannustematkailun muuttumisen seurauksena tuote on muokkautunut kustannustehokkaammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi aitoja elämyksiä unohtamatta. Kuinka se tehdään yhteistyössä koko tarvittavan palveluverkoston kanssa, jotta kauppaa edelleen saadaan tiukentuneessa tilanteessa?
Mennään messuille, entä sitten? Kuinka hyödynnän sieltä saamani kontaktit?
Valmennuksessa syvennytään asiakassuhteiden aktiiviseen hoitamiseen vuosikellon mukaisesti ja saatujen palautteiden hyödyntämiseen tuotekehityksessä.