Ready Steady Go -tasot
Valmennuksessa käydään läpi tapaa miten suomalainen matkailuelinkeinon yritys voisi omia palvelujaan koskien toteuttaa asiakasviestintää (B2B ja B2C) covidin aikana. Valmennuksessa kerrotaan myös esimerkkejä miten globaalisti tunnetut matkanjärjestäjät ovat suunnitelleet muuttavansa omia toimintamallejaan covidin aikana turvallisen matkustamisen tunteen lisäämiseksi. Huom. valmennuksessa ei käydä läpi Suomen viranomaisten rajoituksia muun muassa matkustamiseen liittyen.
Valmennuksessa käydään läpi designin merkittävää roolia matkailuyrityksen osalta, kun tavoitteena on saada high end ja/tai affordable luxury -segmentin asiakkaita. Valmennuksessa käydään läpi myös esimerkkejä uusista designiin vahvasti nojaavista Pohjoismaissa sijaitsevista matkailupalveluista – eritoten majoitus.
Valmennus käsittelee matkailumarkkinoiden kansainvälisiä jakeluteitä, ja niiden merkitystä kansainvälistymistavoitteissa.
Valmennus käsittelee matkailumarkkinoiden kansainvälisiä jakeluteitä, ja niiden vaikuttavuutta eri markkinoilla sekä yhteistyön edellytyksiä.
Valmennus käsittelee käytännönläheisesti askelmerkkejä kansainvälistymisen mahdollistamiseksi esimerkkien ja eri näkökulmien havainnollistamana.
Valmennus käsittelee kohdemarkkinavalinnoissa merkityksellisiä ja usein huomioimattakin jääviä asioita auttamaan kohdemarkkinavalintojen päätöksentekoon, ja miksi lähtökohtaisesti kiinnostavin kohdemarkkina ei olekaan monesti se paras valinta.
Valmennus auttaa ymmärtämään paremmin miten Kiina eroaa muista markkinoista yritysten ja matkailuorganisaatioiden näkökulmasta, ja käytännönläheisesti havainnollistaen mitkä asiat vaikuttavat eniten turistien määrän kasvattamiseen alueella ja sen matkailuyrityksissä
Valmennus käsittää Go-tason mukaista valmennusta ja sparrausta myyntityöhön ja jakelukanavayhteistyöhön globaalisti
Valmennus käsittää edellä mainittujen kohdemarkkinoiden vertailua eritoten myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta matkailualueorganisaatioille ja matkailuyrityksille suunnattuna.
Valmennus käsittää käytännönläheisen tiivistyksen Japanista kohdemarkkinana, ja mitä matkailualueorganisaatioiden sekä matkailuyritysten olisi hyvä tietää markkinoille mennessään mukaan lukien jakelutiet.
Kestoajat esimerkkejä – ovat myös räätälöitävissä tarpeen mukaan.