Fiiliksestä

fyrkkaa

Tunnetta bisnekseen

Haastamme yrityksiä ja tutkimusorganisaatioita tarkastelemaan liiketoimintaa asiakaskokemuksen ja tunteen näkökulmasta sekä hyödyntämään brändiä, muotoilua, asiakastietoa ja aineettomia oikeuksia.

Tietoa ohjelmasta

Fiiliksestä fyrkkaa on kuusivuotinen ohjelma, joka jatkuu vuoden 2018 loppuun asti. Vuoden 2017 loppuun mennessä olemme rahoittaneet noin 55 miljoonalla eurolla 250 yritysten kehityshanketta ja 90 yliopistojen tutkimushanketta.

Tavoitteet

Fiiliksestä fyrkkaa -ohjelma auttaa yrityksiä tunnistamaan aineettoman arvonluonnin mahdollisuudet ja hyödyntämään sitä kilpailuedun lähteenä. Asiakkaamme tulevat kaikilta toimialoilta ja ovat kaiken kokoisia.

Rakennamme ohjelman avulla aineettomalle arvonluonnille myös monitieteistä osaamispohjaa rahoittamalla korkeatasoista, eri tieteenaloja yhdistävää tutkimusta muun muassa tunteista, uudesta teknologiasta ja digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Ohjelman palvelut

Olemme apuna, kun yritykset mietittivät etenemistä ohjelman teema-alueissa. 

  • innovaatiorahoitus yrityksille (jatkuva haku)
  • tutkimusrahoitus 
  • yritysten valmennukset ja sparraus valikoiduilla toimenpiteillä
  • selvitykset ja raportit
  • tutkimustiedon kerääminen ja jalostaminen yritysten hyödynnettäväksi
  • tapahtumat
  • ohjelman teemojen mukainen tiedon ja kerääminen ja viestiminen ohjelman kohderyhmille

Ohjelmasta rahoitetut projektit

Hyvä tapa tutustua ohjelmaamme on käydä läpi rahoitettuja hankkeitamme.