Kirsi Mikkola

Steady Go -tasot

Matkailun tuotteiden hallinta- ja varausohjelmistot, (kaikki tasot), 1 pv

Millaisia tuotehallinta ja varausjärjestelmiä matkailuyrityksille on tarjolla, mitä ne maksavat ja miten ne saa toimivaksi oman yrityksen tarpeisiin sekä integroitua myynnin jakelukanaviin. 

Kansainväliset myyntikanavat b2c, (Steady) 1 pv

Mitä kansainvälisiä jakelukanavia on tarjolla majoitus- ja ohjelmapalveluyrityksille ? Mitä jakelukanavissa mukana oleminen maksaa ja vaatii? Haitat ja hyödyt? Miten liittyä ja kannattaako liittyä mukaan?

Oman suoramyyntikanavan -verkkokaupan perustaminen, (Steady) 1 pv

Valmennus antaa osallistujille riittävät tiedot oman kannattavan verkkokaupan perustamiseen ja toteuttamiseen Miten verkkokauppa liitetään omille kotisivuille, jotta asiakkan ostokokemus ja ostettavuus olisi mahdollisimman helppoa. Valmennus soveltuu niin majoitus-, kuin ohjelmapalveluyrityksille ja siinä käsitellä POS/PMS, ERP ja markkinoilla olevai tuotehallintaohjelmistoja. 

Markkinointiautomaatio ja asiakkuuksien hallinta, (Steady, Go), 1 pv

Valmennuksessa käydään käpi markkinointiautomaation perusteita liitettynä asiakkuuksien hallintaan. Valmennuksessa tutustutaan kahteen markkinointiautomaatio-ohjelmistoon ja käydään esimerkkien avulla läpi. markkinoinnin automaation tarpeiden määrittelyä sekä tavoitteita. Valmennuksessa osallistujalle syntyy kattava kuva CRM käytöstä eli asiakkuuksien hallinnasta yhdistettynä markknointiautomaatioon huomioiden GDPR asetukset. 

TripAdvisor-koulutus, (Steady), 1 pv

Mikä on TripAdvisorin hyöty yritykselle? Mitkä ovat ilmaiset ja maksulliset mahdollisuudet. Millainen on hyvä esittely/profiili? Kuinka asiakkailta saadaan kerättyä arvioita ja suosituksia? Miten arvioita voi hyödyntää omassa markkinoinnissa ja verkkosivustolla?

Maineenhallinta verkossa, (Steady ja Go), 0,5 pv

Valmennuksessa tehdään yritykselle tai/ja alueelle tai tuotteelle Maineen mittaus verkossa. Se kertoo mitä mieltä asiakkaat ovat yrityksen tuotteista, palveluista ja kuinka aktiivisesti asiakkat suosittelevat yrityksen palveluja ja osallistuvat yrityksen Verkkojalanjäljen eli digitaalisen löydettävyyden rakentamiseen. Valmennus sopii erinomaisesti yhteen Verkkojalanjäljen kasvattaminen valmennuksen (3,5 h) kanssa.

Verkkojalanjäljen kasvattaminen, (Steady ja Go) 0,5 pv

Valmennus on yrityksen ja tuotteiden digitaalisen löydettävyyden kuntoon laittopäivä.  Valmennuksessa käydään läpi TOP 10 käytännön asiaa digitaalisen löydettävyyden nostamiseksi kansainvälisillä markkinoilla.

Mobiili- ja paikannukseen perustuva markkinointi käytännössä, (Go) 1 pv

Millaisia erilaisia vaihtoehtoja yrityksillä on hyödyntää mobiiliteknologioita markkinoinnissaan, sms, mms, qr-koodit, paikannukseen perustuva markkinointi.

LinkedIn b2b-myynnissä, (Go) 1 pv

LinkedIn profiili, verkostoituminen, yrityssivu, markkinointikampanjat ja kohdentaminen kohdeyrityksiin kohdemarkkinoilla

Twitter b2b-myynnissä, (Go) 1 pv

Aiheina: Twitterin peruskäyttö. Kuinka saat seuraajia ja ketä kannattaa seurata? Hashtagit, retweetit, mitä ihmettä ne ovat? Erilaisia tapoja käyttää Twitteriä ja hyötyä siitä. Maksettu mainonta Twitterissä. Hyödyllisiä vinkkejä ja case-esimerkkejä.

Lisätiedot

Kirsi on suorasanainen, käytännönläheinen ja ymmärrettävällä verkkoliiketoiminnan kouluttaja. Kirsi on valmentanut satoja matkailuyrityksiä työuransa aikana. Yritysten mielestä hän on käytännönläheinen ja ymmärrettävää kieltä käyttävä verkkoliiketoiminnan valmentaja.

Kirsi Mikkola
Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy
kirsi.mikkola (at) liiketoiminta.info
www.liiketoiminta.info
Puh. 040 555 1019, @kirsimikkola

Lisää erilaisia valmennuksia ja valmennusten tarkat kuvaukset