Miten AI muuttaa markkinaa, mihin kaikkeen sitä voi hyödyntää, mistä aloittaa tai mitkä ovat verkkokauppiaan tärkeimmät AI App:t tällä hetkellä? Näihin kaikkiin kysymyksiin on vastauksia tarjolla sekä perinteiseen tapaa monta mielenkiintoista aitoa yritystarinaa.
Tämän valmennuspäivän aihe kiinnostaa todennäköisesti kaikkia. Valmennuspäivä alkaa kuitenkin kiinnostavalla uutisella siitä, millainen aivan uusi taho on syntynyt Suomeen digitaalisen kaupan kehittämiseksi.
Kesän kynnyksellä perustettu Digital Commerce Finland Oy esittäytyy ja kertoo tavoitteistaan sekä tulevasta toiminnasta. Sen verran voi paljastaa jo nyt, että kyseessä on enemmän yhteisö kuin yritys, johon kaikki digitaalisen kaupan kehittämisestä kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan!
Business Finlandin ohjelmat ovat projektiluontoisia ja kestävät 4-5 vuotta. Experience Commerce -ohjelma päättyy suunnitellusti tämän vuoden lopussa.
On kuitenkin tärkeä muistaa, että vaikka varsinainen digitaalisen kaupan ohjelma valmennuspäivineen loppuu, yritykset ovat tietysti jatkossakin tervetulleita hyödyntämään Business Finlandin palveluita ja rahoituksia.
09.00 Tervetuloa // Teija Lahti-Nuuttila, Business Finland & Experience Commerce -tiimi
09.10 Digital Commerce Finland esittäytyy – kasvuohjelmille tulee jatkoa // hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja
10.20 Tauko
10.40 Miten AI muuttaa maailmaa? // Mika Syrenius, ohjelmapartneri, Experience Commerce
11.10 Tekoälyn vallankumous ja mitä se tarkoittaa kaupan alalle? // Tero Ojanperä, PhD, Executive Chairman, Silo.ai
11.45 Lounastauko
12.45 AI Apps 1: Visuaalisen materiaalin luominen
12.50 AI digitaalisessa kaupassa – vinkkejä ja konkretiaa // Antti Törrönen, ekoälystrategi & toimitusjohtaja, Kwork Innovaatiot Oy
13.20 AI Apps 2: Tekstisisältöjen tuotanto
13.25 Kuinka tekoäly voi lisätä arvoa koko asiakaspolulle // Esamatti Vuolle, Founder & CEO, Costa Commerce
13.55 AI Apps 3: Ostopolut ja personointi
14.00 Tauko
14.20 Tekoälystä apua asiakasymmärrykseen ja segmentointiin – case Nanso // Jenni Homer, Directorretail, Nanso ja Jani Kykyri, Head of Product, Woolman
14.50 AI Apps 4: Markkinoinnin analytiikka
14.55 Ai markkinoinnin vaikuttavuuden ytimessä - miten hyödyntää teknologiaa digitaalista kauppaa parhaiten hyödyntävällä tavalla?// Antti Mäki, Founder, Boutique consultancy 60 Degrees Digital
15.25 AI Apps 5: AI sihteerinäsi
15.30 AI eettisestä, yhteiskunnallisesta ja poliittisesta näkökulmasta // Olli Hietanen, valiokuntaneuvos, Tulevaisuusvaliokunta, Eduskunta
15.50 Tulevat tapahtumat // Experience Commerce -tiimi
16.00 Tilaisuus päättyy
Tervetuloa mukaan!
Experience Commerce Finland -tiimi