Siirry sisältöön

23/5

Helsinki 23.5.2023

Valmennuspäivä: Asiakaslähtöinen strategia

Aika: Tiistai 23.5.2023, klo 9.00 - 16.00

Paikka: Business Finland, Porkkalankatu 1, Helsinki


Ilmoittautuminen perjantaihin 19.5.2023 klo 12.00 mennessä

Rekisteröityminen

Lisätietoja

 

Head of Experience Commerce Finland

Aija Kalander

aija.kalander (at) businessfinland.fi

+358 40 555 1637

Program Coordinator
Venni Metsäranta

Business Finland

venni.metsaranta (at) businessfinland.fi

Experience Commerce Finland -valmennuspäivä

On olemassa yksi tärkeä kysymys, johon jokaisen kaupan alan yrityksen pitää pystyä vastaamaan: Miksi asiakkaat ostaisivat meiltä? Kaikkien pitää kyetä tunnistamaan omat kilpailuedut, kiteyttämään niistä selkeä asiakaslupaus sekä laittamaan asiakas aidosti keskiöön kaikessa tekemisessä.

Kevään valmennuspäivän teemana onkin asiakaslähtöinen strategia, jossa aihetta lähestytään monesta eri näkökulmasta. Miten se lunastaa liiketoiminnan odotukset? Miten asiakaskokemus puretaan ymmärrettäviksi osa-alueiksi ja miten sitä tulisi johtaa? Lisäksi tarjolla on konkreettisia vinkkejä asiakasymmärryksen syventämiseen sekä monta mielenkiintoista casea, mm. BHG Finland, Beely, Veke, Tapio Anttila Collection, Dick Johnson, Lilja the label jne.

Valmennuspäivä järjestetään Team Finland -talossa Helsingissä. Pitkän matkan takana toimiville on tarjolla myös webcasting-lähetys. Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, miten osallistut. Toivomme kuitenkin, että tulet paikan päälle verkottumaan ja jakamaan näkemyksiä muiden digitaalisen kaupan ammattilaisten kanssa. 

Tilaisuuden agenda

09.30 Tervetuloa, Experience Commerce -tiimi
09.35 Asiakaslähtöinen strategia – alustus päivän aiheeseen, Mika Syrenius & Leevi Parsama, Experience Commerce Finland
09.50 Asiakaskeskeisyyden lunastaminen liiketoiminnan näkökulmasta, Juha Saarinen, Chief Customer Officer, BHG Finland
10.40 Tauko – eCom Speed Dating
11.00 Asiakaskokemus on ennen kaikkea tunnetta, Kari Korkiakoski, toimitusjohtaja Futurelab, Experience
11.30 Case: Asiakkaat brändin kirkastamisen ytimessä, Sanna Huovinen, markkinointijohtaja, Veke & Nita Sederholm, Director,
Creative Strategy and Concept, N2
12.00 Lounastauko
13.00 Case: Asiakkaat kaiken keskiössä, Pertti Pigg, CEO Founder, Beely
13.30 Kolme konkreettista keinoa asiakasymmärryksen syventämiseen:

  • Lilja the Label – soitimme asiakkaille, mitä opimme? 
    Laura Saarinen, Founder & CEO
  • Dick Johnson – seurasimme asiakkaita, mitä opimme? 
    Ilona Oksanen, luova strategi, Souru x Werk
  • Asiakaskokemus ja asiakasymmärrys, mistä aloittaa? 
    Leevi Parsama, Digital Commerce Specialist

14.45 Tauko
15.00 Case: Asiakaslähtöinen tuotesuunnittelu, Tapio Anttila, muotoilija, Tapio Anttila Collection
15.30 Shoptalk Europe – raportti kaupan alan suurtapahtumasta, Mika Syrenius & Leevi Parsama, Experience Commerce Finland
15.55 Tulevat tapahtumat
16.00 Tilaisuus päättyy