Siirry sisältöön
Raportit ja tutkimukset

Finland's Touristic Demand — Key Findings of Q1, 2022

Bloom Consultingin toimittamassa tiivistelmässä tarkastellaan Suomeen kohdistuvia matkailuaiheisia Internet-hakutuloksia vuoden 2022 ensimmäisen neljänneksen (tammi-maaliskuu) ajalta.

Digital Demand -tutkimuksen avulla tutustutaan sekä kansainvälisiin että kotimaisiin matkailuaiheisiin liittyviin Internet-hakutuloksiin, mikä antaa näkemystä Suomen digitaalisen matkailukysynnän tärkeimmistä teemoista, matkailuhakujen kausiluonteisuudesta ja kohdemarkkinoiden eroavaisuuksista. Digital Demand -tutkimuksen data kattaa tärkeimmät hakukoneet maailmanlaajuisesti, noin 90 prosenttia kaikista Internet-hakutuloksista.

Vuoden 2022 ensimmäisessä kvartaalikatsauksessa nostetaan esiin keskeisimmät havainnot Suomeen kohdistuvista matkailuaiheisista Internet-hakutuloksista. Havainnot koskevat Digital Demand -tutkimuksen analyysin viitekehystä, Suomen matkailuaiheisten hakujen elpymistä, Ukrainan hyökkäyksen ensivaikutusta Suomen matkailukysyntään, päämarkkinoiden hakutulosten ja keskeisten hakusanojen elpymistä pandemiasta sekä kotimaan markkinan kysynnän säilymistä vahvana.

Julkaisu on englanninkielellä.

Julkaisu ei välttämättä ole saavutettava. Jos tarvitset julkaisusta saavutettavan version, niin otathan yhteyttä Business Finlandiin verkkosivujemme kautta.
Englanti - pdf (0,35 MB)
Lataa tiedosto
Viimeksi päivitetty 26.5.2022