Siirry sisältöön

28/9

Helsinki 28.9.2022

Myynti ja markkinointi muutoksessa/ Experience Commerce Finland -ohjelman valmennuspäivä

Aika: Keskiviikko 28.9.2022, klo 9.00–16.00

Paikka: Business Finland, Porkkalankatu 1, Helsinki

Ilmoittautuminen maanantaihin 26.9.2022 klo 12.00 mennessä.

Tervetuloa!

Ilmoittaudu

Lisätietoja

 

Head of Experience Commerce Finland

Aija Kalander

aija.kalander (at) businessfinland.fi

+358 40 555 1637

 

Paula Paassilta-Weman

Business Finland

paula.paassilta-weman (at) businessfinland.fi

Digitaalisen kaupan myynti ja markkinointi on merkittävien muutosten pyörteissä

Monilla verkkokaupoilla markkinatilanne on varsin haastava; miten nyt pitäisi reagoida? Miten data ja luova suunnittelu tulisi yhdistää? Miten myynti ja markkinointi tulisi organisoida, jotta se toimisi optimaalisen tehokkaasti? Miten joku voi kasvattaa myynnin nollasta 20 M€ vain kahdessa vuodessa?

Mm. näihin kysymyksiin vastaavat aamupäivän keynote puhujat Creative Milkshaken perustaja Mirella Crespi, Swappien Simo Heiskanen sekä GoByBiken perustaja Heikki Tiittanen.

Valmennuspäivä järjestetään pitkästä aikaa aidosti kasvokkain, joten iltapäivällä on luvassa verkottumista ja vertaissparrausta.

Teemahuoneet

Tarjolla on kymmenen digitaalisen kaupan asiantuntijan vetämää teemahuonetta, joissa osallistujat pääsevät keskustelemaan ajankohtaisista teemoista yhdessä kollegoiden kanssa.

Teemahuoneiden aiheina ja alustajina ovat:

  • Ruotsin opit D2C-menestyksestä, Victoria Berger-Blom, Columbia Road
  • Brändin positiointi digitaalisessa maailmassa, Kalle Tuomi, Futurice
  • Opit johtavien D2C-brändien myynnin mittaamisesta, Mikko Rekola, Woolman
  • Omnibus-hinnoittelu, Tomi Grönfors, Sniffie
  • Yrityksen oma tone-of-voice – copywriting on taitolaji, Tommy Mäkinen, Nitro
  • Mihin performance marketing on matkalla?, Matti Kojo, Arvo Partners
  • Asiakaskokemus on kaiken keskiössä, Ilona Oksanen, Souru X Werk 
  • Kilpailuetujen tunnistaminen ja asiakaslupauksen kirkastaminen,
    Matti Vahtera & Markus Silaste, Different
  • Amazon-myynnin Tips & Tricks, Markus Varsikko, Dash Retail
  • Rahoitusta kasvuun ja kansainvälistymiseen,
    Aki Parviainen & Anne Rahikainen, Business Finland

Valmennuspäivä järjestetään Business Finlandin pääkonttorilla Helsingissä. Pitkän matkan takana sijaitseville on tarjolla kuitenkin myös etäosallistumismahdollisuus osaan ohjelmasta.

Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, miten osallistut. Toivomme kuitenkin, että tulet paikan päälle verkottumaan, sillä tavoitteena on pitkästä aikaa taas saada Suomen verkkokauppayhteisön kesken kunnon pöhinää aikaiseksi.

Tilaisuuden agenda

09.00 Tervetuloa!
09.05 Paras tapa organisoida digitaalisen kaupan myynti ja markkinointi, Simo Heiskanen, Growth marketing manager, Swappie
09.40 Building a data-driven creative team, Mirella Crespi, Founder, Creative Milkshake
10.40 Verkottautumistauko
11.00 Nollasta 20 M€ kahdessa vuodessa – miten se tehtiin! Heikki Tiittanen, Co-founder, GoByBike
11.40 Tietoisku: Suomalaisille verkkokaupoilla on nyt oma Avainlippu, Tero Lausala, toimitusjohtaja, Suomalaisen Työn Liitto
11.50 Iltapäivän teemahuoneiden esittely ja toimintaohjeet. Jokainen osallistuja valitsee kaksi teemahuonetta (kts. aiheet ja alustajat)
12.00 Lounastauko
13.00 Teemahuoneet – osio 1
14.00 Kahvitauko & huoneiden vaihto
14.30 Teemahuoneet – osio 2
15.30 Valmennuspäivän yhteenveto. Teemahuoneiden tärkeimmät opit. Ohjelman tulevat tapahtumat.
16.00 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa mukaan!
Experience Commerce Finland -tiimi