Siirry sisältöön

Ohjeet ja kirjautuminen

Hae rahoitusta ja raportoi projektisi edistymisestä asiointipalvelussa.

Asiointipalvelussa on huoltokatko 27.1. klo 18-18.10 ja

23.2. klo 18-24.

 

Kirjaudu asiointipalveluun

Uuden raportointipalvelun käyttäjäkunta laajenee

Torstaista 19.1.2023 alkaen de minimis -avustusten ja t&k-projektien lisäksi myös Laivanrakennuksen innovaatiotukea saaneet projektit sekä yritysosallistujien Co-Innovation-projektit raportoidaan uudella palvelulla.

Muutoksena aiempaan asiointipalvelussa avataan nyt vain yksi tapahtuma kullekin raportointijaksolle ja samassa raportissa eritellään sekä projektin sisältö että kustannukset. Näin vältetään tilanteet, joissa toinen raportoinnin osa jää epähuomiossa toimittamatta.

Sisältöraportin kysymykset keskittyvät nyt aiempaa enemmän organisaatiossa tapahtuneisiin muutoksiin ja projektin etenemisen keskeisiin tapahtumiin kuten sovittujen tavoitteiden toteutumiseen. Kustannusten raportoinnin ohjeita on tarkennettu ja raportti ohjaa toimittamaan tarvittavat liitteet ja selvitykset niillä sivuilla, joilla asia on esillä.

Jos yrityksen käynnissä olevalle projektille on ennen uudistusta aloitettu raportin ja kustannustilityksen tekeminen, voit joko täyttää raportin ja kustannustilityksen loppuun ja lähettää sen Business Finlandille, tai voit poistaa lähettämättömän raportin ja kustannustilityksen ja aloittaa puhtaalta pöydältä uudella palvelulla. Yritykset, joilla ei ole keskeneräistä raporttia tai kustannustilitystä, aloittavat raportin tekemisen suoraan uudella palvelulla.

Katso ohjeet alta

Asiointipalvelun käyttötuki

Neuvomme asiointipalvelun käyttöön liittyvissä ongelmissa arkisin klo 9.00–12.00 ja 13.00–15.00, puh. +358 29 469 5800.

Voit myös lähettää kysymyksesi alla olevalla lomakkeella.

Jos sinulla on kysymyksiä esimerkiksi hakemuksen, raportoinnin tai tilityksen sisällöistä, niin ota suoraan yhteyttä projektisi yhteyshenkilöön.

Lähetä kysymyksesi asioinnin tukeen