Suomalainen luksus tarkoittaa merkityksellisiä ja autenttisia elämyksiä ainutlaatuisessa, puhtaassa ympäristössä. Erikoiset majoitusmuodot, luonnon valoilmiöt, räätälöidyt aktiviteetit puhtaassa luonnossa ja mieleenpainuvat kulttuurielämykset takaavat kansainvälisille matkailijoille ainutlaatuisen suomalaisen luksuselämyksen. Tässä webinaarissa käsittelimme kulttuurin roolia suomalaisessa luksusmatkailussa.
Luksusmatkailun uudelle matkailijasukupolvelle tärkeitä asioita ovat nk. viisi C:tä: Culture, Cuisine, Community, Content, Customization.
Miten luomme kulttuurisisällöistä uutta tarjontaa luksuspalveluihin?
Tervetuloa!
Susanna Markkola ja Liisa Renfors, Visit Finland
Uusi luksus – mahdollisuus Suomelle ja kulttuurimatkailulle?
Liisa Renfors, Visit Finland
Luksus ja kulttuuri – esimerkkinä Helsinki Design District
Riina Iloranta, Uuden luksuksen palvelusprintti -hanke, Haaga-Helia AMK
Mia Saporito, Helsinki Design District
Kulttuurin rooli luksusmatkailussa – Arctic Signaturen kokemuksia
Ari Siivikko, DMC Arctic Signature
Katsaus UK:n luksusmarkkinaan
Caroline Beaton-Moscatelli, Visit Finland UK
Ms Andrea Godfrey, Regent Holidays
Katsaus USA:n luksusmarkkinaan
Heli Mende, Visit Finland Pohjois-Amerikka
Ms Linda McCormick, Tenon Tours
Savonlinnan oopperajuhlat ja luksuskohderyhmä
Sonja Eiramo, Savonlinnan Oopperajuhlat
Webinaarin päätössanat
Susanna Markkola ja Liisa Renfors, Visit Finland
Osa 1 (Renfors - Beaton-Moscatelli ja Godfrey)
Osa 2 (Mende - Eiramo)
Jos tarvitset tallenteesta saavutettavuusdirektiiviin nojaten tekstitetyn version, otathan yhteyttä Business Finlandiin verkkosivujemme kautta.