Siirry sisältöön
Uutinen 29.06.2022

Löydä oma onnellisuutesi

Visit Finlandin kansainvälinen kesäkampanja kannustaa tekemään leikkimielisen testin ja löytämään oman matkailullisen suuralueen ja sen tarjoamat elämykset. Kesäkampanjan keskiössä tänä vuonna ovat Happiness Finder ja valitut DataHub-tuotteet.

Visit Finlandin kesän mainonnallisessa imagokampanjassa voi löytää suosikkisuuralueen neljästä vaihtoehdosta (Järvi-Suomi, Lappi, rannikko-saaristo tai Helsinki) leikkimielisen testin avulla. Happiness Finderin viiden kepeän kysymyksen avulla vierailija ohjataan tuloksena tulevalle suuraluesivulle, johon on koottu valikoituja DataHub-tuotteita. Tuotteet on kategorisoitu alueiden uniikkien myyntivalttien mukaan. Kampanja on käynnissä Saksan, Ison-Britannian, Ranskan, Espanjan ja Yhdysvaltojen markkinoilla elokuun loppuun saakka.

Find yourself in Finland -konseptilla toteutetussa kampanjassa on käytössä samat tunnistettavat mainonnan elementit, kun kesän taktisessa matkanjärjestäjäkampanjassa Saksan, Ranskan ja Ison-Britannian markkinoilla. Näin imagokampanja ja matkanjärjestäjäkampanja tukevat toisiaan vahvistaen Suomen imagoa maailman onnellisimpana maana.