Visit Finlandin kansainvälinen kesäkampanja kannustaa tekemään leikkimielisen testin ja löytämään oman matkailullisen suuralueen ja sen tarjoamat elämykset. Kesäkampanjan keskiössä tänä vuonna ovat Happiness Finder ja valitut DataHub-tuotteet.
Visit Finlandin kesän mainonnallisessa imagokampanjassa voi löytää suosikkisuuralueen neljästä vaihtoehdosta (Järvi-Suomi, Lappi, rannikko-saaristo tai Helsinki) leikkimielisen testin avulla. Happiness Finderin viiden kepeän kysymyksen avulla vierailija ohjataan tuloksena tulevalle suuraluesivulle, johon on koottu valikoituja DataHub-tuotteita. Tuotteet on kategorisoitu alueiden uniikkien myyntivalttien mukaan. Kampanja on käynnissä Saksan, Ison-Britannian, Ranskan, Espanjan ja Yhdysvaltojen markkinoilla elokuun loppuun saakka.
Find yourself in Finland -konseptilla toteutetussa kampanjassa on käytössä samat tunnistettavat mainonnan elementit, kun kesän taktisessa matkanjärjestäjäkampanjassa Saksan, Ranskan ja Ison-Britannian markkinoilla. Näin imagokampanja ja matkanjärjestäjäkampanja tukevat toisiaan vahvistaen Suomen imagoa maailman onnellisimpana maana.