Siirry sisältöön

Finnish Lifestyle globaaliksi ilmiöksi

Lifestyle Finland -ohjelma on päättynyt 31.12.2018.  Ohjelman tavoitteena oli kiihdyttää suomalaisten lifestyle-yritysten kansainvälistä kasvua muodin ja muotoilun, sisustuksen, huonekalujen, lasten tuotteiden ja kosmetiikan alalla. Ohjelma oli tarkoitettu suomalaisille lifestyle-yrityksille, joilla on selkeä kasvu- ja myyntistrategia ohjelman kohdemarkkina-alueilla. 

Ohjelman kuvaus

Lifestyle Finland -ohjelma on päättynyt 31.12.2018. 

Tavoitteet

Lifestyle Finland -ohjelma auttaa suomalaisia lifestyle-yrityksiä kansainvälistymään ja kasvamaan Aasian ja Euroopan kuluttajamarkkinoilla sekä lisää suomalaisen lifestyle-toimialan tunnettuutta maailmalla. Ohjelma kehittää myös yritysten kansainvälistymisvalmiuksia vertaistukea ja valmennusta tarjoavan verkoston avulla.

Hyödyt

Lifestyle Finland auttaa avaamaan uusia markkinoita ja laajentumaan kansainvälisesti. Toimenpiteitä ovat muun muassa:

  • B2B Matchmaking -tapaamiset
  • ostajatapaamiset
  • PR sekä media- ja vaikuttajaviestintä
  • messut ja showroomit
  • vähittäiskauppayhteistyö, kuten myyntikampanjat
  • fact finding -markkinatutkimusmatkat
  • valmennukset ja työpajat

Kohdemarkkinat

Lifestyle Finland -ohjelman kohdemarkkinat ovat Euroopassa Tanska, Saksa ja Iso-Britannia sekä Aasiassa Japani, Etelä-Korea ja Kiina.

Online

Lue luovan alan kansainvälisistä markkinamahdollisuuksista täällä.

Seuraa Lifestyle Finlandia Instagramissa @lifestylefinland ja sosiaalisessa mediassa tunnisteella #LifestyleFinland.

Ota yhteyttä

Program Manager Europe

Leena Arvonen

+358 40 343 3343
leena.arvonen (at) businessfinland.fi

Ohjelman Aineistot