Business Finland ja Experience Commerce Finland -ohjelma järjestävät yhteistyössä Epicenter Tukholman kanssa katsauksen Ruotsin retail- ja retail-tech-markkinasta ja niiden tarjoamista mahdollisuuksista.
Tilaisuudessa esitellään tämän hetken kiinnostavimpia trendejä ja teknologioita, kerrotaan minkälaisia ratkaisuja suuret vähittäiskaupan toimijat etsivät ja aikovat toteuttaa, sekä keskustellaan, miltä vähittäiskaupan toimijoiden innovaatiotyö näyttää.
Tervetuloa mukaan ensimmäiseen erityisesti suomalaisille retail-tech yrityksille järjestettyyn Retail Talks -tapahtumaan! Tapahtuma tarjoaa retail-tech-yritysten lisäksi mielenkiintoisia näkymiä Ruotsin markkinasta myös suomalaisille vähittäiskaupan toimijoille sekä tulevaisuuden kaupasta kiinnostuneille brändeille.
Tapahtuma striimataan suoraan Tukholmasta ja siihen voi osallistua verkossa. Sen lisäksi voimme tarjota rajatulle määrälle osallistujia mahdollisuuden osallistua tapahtumaan paikan päällä Tukholmassa.
Tukholmassa osallistuville suomalaisille retail-tech yrityksille on lisäksi tarjolla 10 vapaalippua Epicenterin kaksipäiväiseen Sime-konferessiin.
Lisää tietoa tapahtumasta saa Business Finlandin Senior Advisor Vilma Rissaselta.
Haluatko tavata ja esitellä retail-tech-ratkaisujasi ruotsalaisille vähittäiskaupan toimijoille? Järjestämme business matchmaking -tapahtuman suomalaisille retail-tech-yrityksille sekä ruotsalaisille vähittäiskaupan toimijoille Tukholmassa 13. joulukuuta 2022. Matchmaking-tapahtuma järjestetään, jos vähintään viisi suomalaista retail-tech-yritystä osallistuu. Lisää tietoa Matchmaking-tapahtumasta saa Business Finlandin Senior Advisor Vilma Rissaselta.
Huomioithan, että osallistuminen Building Bridges between Retail & Retail-Tech sekä Retail-Tech Matchmaking -tapahtumiin on maksutonta, mutta Business Finland ei kata mitään osallistumiseen liittyviä tai siitä aiheutuneita kustannuksia, esimerkiksi matkustuskustannuksia.
Lue lisää retail-tech-mahdollisuuksista suomalaisille yrityksille Ruotsissa: Sweden, digital innovation and technologies forming the future of retail