Siirry sisältöön
Oppaat ja ohjeet

Visit Finland – Suomen potentiaali, positio ja kohderyhmätutkimus

Asiakassegmenttimme ovat monipuolistuneet samalla, kun matkailun rakenne on muuttunut yhä moninaisemmaksi: Suomeen matkustetaan yhä monipuolisemmin eri lähtömaista, matkailijat löytävät pääkohteiden rinnalle vähemmän tunnettuja alueita, ja matkailua tapahtuu tasaisemmin vuoden ympäri.

Segmentoinnin tavoitteena on ollut luoda intuitiivisesti toimivia konkreettisia ja globaaleja kohderyhmiä. Segmenttejä voi soveltaa strategiseen työhön, palvelukehitykseen sekä viestintään ja myynnin edistämiseen.

Julkaisu ei välttämättä ole saavutettava. Jos tarvitset julkaisusta saavutettavan version, niin otathan yhteyttä Business Finlandiin verkkosivujemme kautta.
Suomi - pdf (11,54 MB)
Lataa tiedosto
Englanti - pdf (11,53 MB)
Lataa tiedosto
Viimeksi päivitetty 2.10.2023