Brand Tracking -tutkimus selvitti pandemiaa edeltävänä ajankohtana (2019) eri markkinoiden kokemusta Suomesta lomakohteena. Markkinat käsittävät seuraavat maat: Espanja, Hong Kong, Iso-Britannia, Italia, Japani, Kiina, Ranska, Saksa, USA ja Venäjä. Tutkimuksessa tarkasteltiin Eurooppaan tai Pohjois-Eurooppaan seuraavan kolmen vuoden aikana matkaa suunnitelevien 18–65-vuotiaiden naisten ja miesten näkemyksiä Suomesta lomakohteena. Tutkimuksessa selvitettiin Suomen vetovoimaisuutta ja tunnettuutta matkakohteena, mielikuvia liittyen Suomen neljään suuralueeseen sekä Suomen vertautumista muihin Pohjoismaihin.
Julkaisu on englanninkielellä.
Liittyvät julkaisut
Brand tracking survey of Helsinki region.
Brand Tracking Survey of Coast & Archipelago region.
Brand tracking survey of Lapland region.
Brand Tracking Survey of Lakeland region